r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






Cuti cuti Malaysia !}
30 May 2013 | 12:59 PM | 1Comment

Assalamualaikum :]

Cuti ni tak jalan2 ke ? Alahh , jalan2 cuci mata aje. Takkan nak terperuk kat rumah tengok tv, online ? Rehatkan lah minda kita terutama budak sekolah. Mesti homework banyak. Saya ada homework jugak tapi nak buat nanti bukak sekolah. Saya ni pemalas orangnya . Haha. Saya currently dekat Shah Alam. Siapa yang tinggal Shah Alam tu kalau jumpa tegur2 lah ye. Saya budak Kelantan aje. Kalau tak boleh pegi jauh tu, pegi kat taman tu dah kira bercuti. Pegi pantai ke, mandi manda :] Sekurang2 nya kita berada di dunia luar kan. Jangan jadi seperi kucing di bawah tempurung. Haha, sorry saya takut dan benci katak :/


Okay bye. Have a great holiday! Hope I can reach home safely next week. I miss Kelantan this BIG :) I miss my friends and family. Haha, I love you guys.