r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






Rupaa baruu !}
10 October 2012 | 5:10 PM | 2Comment

and Hi!

Dah tengok blog akuu? Macam mana? Hodohh?  Cantik? Alahh , kalau
cantik punn bukan aku yang buad template ni  hekhek. Cabutt !

*Setelah beberapa JAM*
Haihh , sorry. Dikejar oleh pembuad template ni.
Sebenarnya akuu punn tak tau sape buad! Dia tak
tulis punn kat Credit Section. Sebab ad lha budak mn
ntah yg post template nii and mengaku dy buad. Tapi akuu tahulah
sebab memang dia tak retii buad! *SORRY* HEKHEK  
Perlii je kerja akuu ni  Aku punn tak tahu . 
 , who cares? Credit je punn. Biarlah, nanti akuu
siasat. Nak jadi detective Rishahh  Yahh.
Btw , akuu memang takde niat nak buang 
credit tapi , dia tulis 'credit' je tapi tak
tulis nama, memang sahh bukan dia buat
Tapi bilaa owner template nii jumpee blog ni,
mampuss aku  
Akuu habiskan masa sepanjang malam nak edit
template ni sampai bengkak mata. Bilee owner dah jumpa blog
ni, bengkak satu agii mata! Kena tumbuk!

 HAHA , sorry if I use 'AKU' and make you all uncomfortable . But, if guna SAYA? agi tak selesa :) And, sorry for those who terasa  This is just a BLOG. Bukan penentuan masuk HEAVEN or HELL , right? Blogging is my thing, and this is it  Bubaii !