r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






Hari Raya AidilAdha }
26 October 2012 | 7:50 PM | 1Comment

Assalamualaikum . 

<LEMBUohLEMBU>

Besarkann lembu atas ni ? HAHA , ni bukan lembu .
Ni BAPAK punye lembu . giler tulisan BAPAK besar!
Tapi korangg suka lembu tak ? Bukan suka jatuhh cinta !
Tapi suka MAKAN lembu ! (aumm , yummy)
Kalau bolehh makan lembu kat atas ni punn bestkan ? 
HAHA , lembu kat atas ni boleh makan tak ? Tak
sempat nak sebut 'Allahuakbar' punn dahh tertindih
kita kat  bawah BAPAK lembu besar nii !

Baideweyy , ape-2 punn aku nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 
untuk semua umat Islam dan lembuu sorilah
kalau kami makan korang sebab memang
kami WAJIB tauu ! Tapi ape-2 pun , tetap
the best lahh korang , lembuu ! HAHA .
Raya aidiladha tahunn ni sunyi sikit . Tahun
lepas adalah raya aidiladha yang TERBAIKK ,
tahun ni sebab nenek aku takde , so ,
taklehh la nak hepi-2 cam dulu . Melawat
kubur arwah pagi tadi . Kubur arwah tepat-2 kat
bawahh pokok besar . Kubur arwah nampak kemas
je . Sedekahh kan Al-fatihah kpd nenek aku eh ?
Semoga arwah ade di kalangan org yg beriman :")
Aku cuba jugak hepi , tapi takbolehh . Susah
nak lupakann Arwah :\ 

Okby . Assalamualaikum