r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






What's Your Name Contest}
03 February 2012 | 6:58 PM | 2Comment

Kalau nak join Klik Banner

Eh ? Dah lme tak joinn GA , tibe2 join plak ? Hehehe . Hadiah menarik kot ^^ Huhu. 

I'm compete because I think my name are really "weird" ? LOL yes ;) 

Name : Nur Rishah 
Mean : Cahaya Perhubungan

History of my name:



I got my name when I was born. My father actually wanna change my name to "Nah Rishah". My father is Indonesian actually. While, my mother is Malaysian . I live at Malaysia. So, my father named me "Nur Rishah". A super weird name. I guess . I got my name in conjunction an Acheh's fighter named Nah Rishah. I told you that my father want that name. But my mother refused, she loves to here a "Nur" in my name. :) Do you know what is Nah ? Ambil la kau ! Haha . Kiddin' ^^ Don't be so emosional. :) Back to the topic, I'm Nur Rishah :) Rishah for short. At the class , my teacher ask . Nur Rishah 'bin' ??? Hey ! I'm a girl ! Haha . Not a boy. Mentang2 lah nama Rishah -,- ingat laki ke ? Semua kawan2 dlam kelas ketawa. Wellkk.. Btw, that's all my name's "journey". Nama saya "selamat" digunakan hingga hari ini ^^ 



**pengajaran - tak kiralah nama kita sehodoh mana pun. Tetapi ibubapa kita tetap sayang kita. Pasti ada maksud-maksud yang baik di dalam nama kita ^^ Nama hanya sekadar panggilan je :) Tak kesah pun nme apa . Takdelah macam org yg jual mahal. bila nme hodoh. nak ada dua nme lah. Ada hikmah di sebalik perkara2 yg Allah S.W.T. lakukan :) InshaAllah berlaku perkara baik. Amin~

Haraplah menang ^^ Amin. :) Sebelum tu saya nak ucapkan ucapan beribu-ribu terima kasih kerana sudi membaca. Semoga panjang umur dan murah rezeki ^^ Walaupun nama saya tak secantik nama orang lain :) Tapi sy bersyukur. At least, ada jugak kebaikan disebalik nma kan ? :) Btw, cantik nma Nissa ! :D Kawan saya pun nma Nissa. Cute ^^ Bukan nak bodek ape pon :) 

Mangsa Tag :
Putryy
Farah
Tina
Darling

Bubye n Assalamualaikum~

                            sincerely,
Photobucket