r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






Seksinya Rozita Che Wan !}
14 January 2012 | 7:19 PM | 0Comment

Hi . Korang kenal tak Rozita Che Wan atau Kak Ita ni ? Dia ni cantik tau .. N Rishah tak pnah lagi tengok dia  pakai terlampau seksi . Tapi yang ni memang TERLEBIH dari jangkaan Rishah ! :/

Amboi Kak Ita kia ni makin daring sekarang. Gaya Kak Ita dan macanm anak dara dah. Inilah foto Rozita Che Wan semasa menghadiri majlis ulang tahun pelakon Ryzal Jaafar di sebuah kelab di ibu negara baru-baru ini.

Agaknya tema malam itu yang memerlukan Kak Ita berpakaian macam tu. Maklumlah majlis di sebuah kelab, pastilah temanya gaya-gaya berpesta di kelab gitew.

Mangga Muda nampak gambar-gambar artis lain dalam majlis tu pun bergaya sakan. Agaknya konsep gothik kut, sebab ada yang bercelak hitam baik lelaki dan wanitanya.

Kiranya Kak Ita ni boleh mengalahkan penampilan pelakon muda tau! Adakah sebab dia sedang berkawan dengan aktor muda membuatkan Kak Ita pun terikut gaya orang muda? Tak tahulah Rishah nak cakap apa kan!



GEBUNYA...
Rishah bukan nak kata Kak Ita buat kesalahan dengan pakai macam ni. Itu pilihan dan gaya dia. Biarkanlah. Dah majlisnya di sebuah kelab, takkanlah Kak Ita nak berbaju kebaya pulak. Masuk kandang kambing kena mengembik. Kalau masuk kandang harimau kenalah lari... kalau tak lari alamatnya jadi santapan indahlah.

Biarlah sekali sekala dia nak kembali melaram macam anak dara. Yalah masa dia anak dara dulu Kak Ita ni belum lagi terjun ke dunia glamor. Agaknya ala-ala gadis kampung yang naif gitew. Tak kan nak pakai macam ni kat kampung kan? Pening kepala mak dia nanti.



Pernah juga berborak dengan Kak Ita ni... memang lemah lembut orangnya. Sebab itu ramai lelaki cair melihat dia. Kalau pakai macam ini lagilah cair kan?
Memang tak caye :/
Bye n Assalamualaikum~
Credit to: Mangga Online





Photobucket