r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






Gila ?}
12 January 2012 | 10:42 PM | 0Comment

Peng "adjustan" berlaku saat ni. Apa yg dy nak adjust ni ? Adjust aku ? Weeyy! Aku dah ok lah. Tak payah lagi nak adjust2. Kalau boleh kau adjust la perangai aku. Jangan nak adjust muka aku! Gila ke kau ni ?! Aku adjust kang muka kau jadi macam ber**. Sorry la uols. Rishah buat entry ni bukan ntuk korang sume ^^ Rishah buat kepada "ORANG PERASAN NAK ADJUST ORANG!" Weyy. Adjust perangai ko dlu sebelum ko mengadjust owang lain !!!. Suka je kau jaga tepi kain orang . Aku tengok berjuta kain kat umah kau. Knp tak jaga kau punya aje ?! Yang org nak jaga. Dy punya biar aje camtuu. Nak tahukah camnee perbualan kitorang tadi ? Jumm baca :

***** : Hei.Edjas perangai ok.
Rishah : Apa ak penah buat kat kau , ng*k ?! (Oopsy Dupsy~)
***** : Edjas lha.
Rishah : Ng*kNg*k  kau.
.......(talian terputus)

Tahu ko takut !! Kalo skang ak masih djah 6. Konfem ak tumbok muke dy :p
Bubye n Assalamualaikum uols.~
nyte! ^^