r i s h a h

rishah

meet the author


Hi. I'm Nur Rishah, seventeen, still! An architecture student at IIUM.






Segmen : Aku Dan Dia ( by Beautiful Remaja )}
29 December 2011 | 10:23 PM | 0Comment

Hyy , Rishah ada join satu Segmen yg bertajuk "Segmen Aku Dan Dia"
by Beautiful Remaja
Jom join ! :D 
Jd , mari baca syarat2 nye. (Copy ^^)

SYARAT-SYARAT
Umur - 12 tahun dan keatas.
Follow blog INI  untuk perkembangan terkini .
Nak tag ? Tak payah pon tkpe ^^ ! Yg penting promote pon sudah memadai :)
Tarikh - 20 Disember 2011 hingga 1 Jan 2012

Apa yang peserta perlu lakukan :
*Menulis sebuah entry yg bertajuk "Segmen : Aku Dan Dia ( by Beautiful Remaja )
*Para peserta perlu meletakkan gambar Si DIA ( letak gambar lelaki jika anda perempuan )
*Terserah kepada anda kalau anda nak letak gambar boifren anda ataupun gambar lelaki2 yang anda berkenan.
*Minimum 2 Gambar
*Para peserta mestilah menceritakan tentang pertemuan pertama anda dengan Si DIA
(Reka jelah ape2! ^^)
yg penting best! :D Tak kesahlah pnjg ke pendek entri tu k
*Lepas sudah siap link kan entri itu di SINI

Jd , mari baca apa yg Rishah tulis ! Hikhikhik~
Rishah ada berkenan dekat satu laki ni , tp artis k . Bukan Korean , tak minad :/
Rishah minat DAMON ALBARN ! :D
so , mari tgk gmbr ;)



Hensem tak ? :D Ensem kan ? Haha . 
Jd , macam ni lah kiash PERTEMUAN kami berdua(walaupon tak penah
jumpee . Haha)
(Reka je k ;D)
Masa tu duk syok dengar lagu dy ni , BLUR. best. Tetibe , dy pon tegur (cehh)
"Hi" . Masa tu suspen gilerr . Pstu jwb "Hyy :D"
Dia: Sape ni ?
Aku: -,- Orang
Dia: Bila aku add kau ? 
Aku: Tk tau
Dia: Hek eleh , org cakap bebaik . 
Aku: Menda ?
Dia: Tkde ape2 lah !

*Masa tu kitorang memang TAK rapat langsung . Tp bila dah lama chat mengechat ngan dy
rasa lain plak . Tibe2 ptg tu , Rishah pon tegur dy

Aku: Hyy :p
Dia: Hi :)
Aku: Buad ape ? (Soalan lapuk !) >_<
Dia: Tkde ape2 . Awak ?
Aku: (aikk ? cakap awak ? bukan aku kau ?) Ermm ...xde
Damon: Nape ?
Aku: Hikhik . Xde apee2
Dia: HouKayy, buat menda?
Aku: Cari jodoh . (tipu je ni~ haha)
Dia: Dah jumpe ke?
Aku: Dah ~ :D
Dia: Ooooo....mmm, bye. :/
Aku: Nape????
Dia: Sape laki pasan bagus tu ?
Aku: Nama dia "awak". hikhok~ ;D
Dia: :D

Pastu bermula la kitorang punye relationship! ^^
Romantik ta ? ;D
Bermulalah Cinta Monyet pada 20.11.2010
:) Dan tamatlah relation tu pada , 1.3.2011
Hikhikhik~ ^^
Okayy~ dah abes! Brp bulan jek k :p
Bubye 
//Assalamualaikum\\